نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گرانترین بازیکنان سری آ ایتالیا

گرانترین بازیکنان سری آ ایتالیا

لائوتارو مارتینز و ویکتور اوسیمن با ارزش نقل و انتقالات هر کدام 110 میلیون یورو، بالاتر از رافائل لئو، ستاره میلان، گران‌ترین بازیکنان سری آ هستند.

 

سال جدید به تازگی آغاز شده است و فوتبال ایتالیا نگاهی به 10 بازیکن برتر سری آ در آغاز سال 2024 انداخته است.

 

همانطور که توسط Transfermarkt مشخص شده است، لائوتارو مارتینز و اوسیمهن بالاترین ارزش را دارند. تصادفی نیست که کاپیتان اینتر بهترین گلزن فعلی سری آ است، در حالی که اوسیمهن در فصل گذشته یکی از بهترین ها بود.

 

این ملی پوش نیجریه ای اخیرا قرارداد خود را با ناپولی تا سال 2026 تمدید کرده است و گمان می رود که بند فسخ 130 تا 140 میلیون یورو در آن گنجانده شود.

 

به همین ترتیب، اینتر به زودی تمدید لائوتارو را اعلام خواهد کرد، اما انتظار می رود هیچ بند آزادسازی به قرارداد جدید ال تورو اضافه نشود.

 

رافائل لئو، ستاره میلان، سومین بازیکن گران قیمت سری آ با ارزش نقل و انتقالات 90 میلیون یورویی است. مهاجم پرتغالی در قرارداد خود با میلان بند 175 میلیون یورویی دارد.

 

خویچا کواراتسخلیا بازیکن ناپولی با ارزش نقل و انتقالات 80 میلیون یورو در رده چهارم قرار دارد. پس از او، نیکولو بارلا (75 میلیون یورو) ، الساندرو باستونی و دوسان ولاهوویچ (60 میلیون یورو) ، مارکوس تورام و تئو هرناندز (55 میلیون یورو) ، فدریکو کیزا، گلیسون برمر و فدریکو دیمارکو (50 میلیون یورو) قرار دارند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: